Friday, May 24, 2013

Singapore Trip : Part 1 : Persediaan ke Kota Singa

Assalamualaikum u olls...

Pekabar korang arini?

Okla..arini aku cuma nak kongsi sket pasal persediaan kitorang untuk ke Kota Singa..

Ingat lagi entry aku yang nih?

Travel agency yang uruskan segala voucher penerbangan, hotel dan pass ke USS ni ialah PST Travel & Services Sdn.Bhd..

Bagus service diorang ni..layankan je apa yang kita nak..hehee..

Last month lepas dapat voucher dari Dumex Dugro, aku n en.rahie terus plan bila nak pegi..apa nak prepare..nak extent stay ke tak..sebab travel period yang diorang bagi sampai July 2013 je..


Ini la voucher yang kitorang menang dari Dumex Dugro tu..hadiah berupa returns flight, hotel at Resort World Sentosa and also 1 day passes ke USS..semua untuk 1 family of 2 adults and 2 kids..nice kan? : )

So apa lagi.. gigih la kitorang check celender..sepanjang bulan June Singapore punya school holiday, July dah dekat sangat nak puasa..last2 kitorang decide pergi 28-30 Mei 2013..itu pun 3rd choice punya date..date2 lain hotel pulak yang penuh..huuu...ramai jugak la yang nak menginap kat 5 star hotel nih...

Ding dong ding dong...passport aku dah siap renew..passport anak2 semua dah buat..

Hotel yang kitorang tambah sendiri dah siap2 booked sebelum aku keluar gi outstation ke utara lagi..

And finally, semalam despatch dari  PST Travel ni datang hantar semua dokumen seperti flight voucher, hotel voucher dan juga USS passes kat ofis aku..yeay!!!makin excited u olls..dok nampak2 dah USS tu depan mata..hihiii..over kan?! ^_^

Sekarang ni aku n en.rahie asyik dok counting days je..3 hari je lagi kottt...hahaa..

So buat masa ni kami dok usha2 twin or tandem stroller yang murah2..senang sket nak bawak dua beradik ni kan..hmm...perlu ke tak eh..?hihiii...kat umah ni dah ada dua stroller pun..aduiii...help!

K la..aku stop sini dulu eh..selamat bercuti Hari Wesak!!hee..daa.. (",)v


No comments:

Post a Comment