Friday, March 15, 2013

Happy Call : Universal Studio Singapore & Cooler Bag Dumex Dugro

Wah..jangan salah sangka baca tajuk entry aku kali ni..
Post ni memang tiada kena mengena langsung dengan produk pemanggang ajaib Happy Call tu tau..
Hehe..apa yang aku nak ceritakan ialah tentang satu panggilan telefon yang telah membuatkan aku berada diawangan buat seketika..
Huhuu..syukur Alhamdulillah di atas rezeki yang benar2 tak terduga..
Kami telah memenangi percutian ke Universal Studio Singapore (USS)..!!!
weehuuu..and kami juga telah memenangi cooler bag and bantal2 epal yang comel..
Saya suka!! saya suka!! (Sila baca dalam nada mei mei Upin Ipin ye..hee..)
Terima kasih ya Allah..and also Dumex Dugro yang telah menganjurkan peraduan seumpama ini..hehee..
Sebelum ni selalu tengok deals or voucher yang murah2 untuk ke USS ni..
Selalu berangan nak ke sana..yela..memang tak dinafikan la teringin sangat nak pi sana..
syukur sangat2 impian bakal menjadi kenyataan tak lama lagi..heee..
Kami hantar dua borang penyertaan...dan alhamdulillah kedua-duanya tersangkut untuk hadiah-hadiah utama yang ditawarkan..
Moral of the story..never give up okeh..
Rezeki tu datangnya dari Allah..
Cepat atau lambat je dan jangan sesekali persoalkannya sebab Allah ada perancangan yang terbaik untuk kita..
InsyaAllah.. ^_^ 
Cer cari nama saya..heheheee.. =D
Ini la peraduan yang kitorang masuk tu.. :)

1 comment:

  1. tahniah....wah cube cari tapi tak jumpelaa..sakit mata den..haha

    ReplyDelete