Sunday, April 27, 2014

Kenduri adik den..hehe.. ^_^

Assalamualaikum..

Baru2 ni adik aku yang second last telah melangsungkan perkahwinan..
Wanie ni kawan sama tempat kerja dengan adik aku..orang Johor tapi menetap di Nilai..
Akad nikah 11 April aritu lagi..
Kenduri kat umah kami di Sungai Petani ni baru berlangsung semalam..

Ini first time mama abah aku decide nak buat wedding reception kat dewan..
Katanya malas nak kemas2 rumah dah lepas kenduri tu..haha..
So setelah pilih2 and survey2..akhirnya Dewan Komuniti di Jabatan Peladang menjadi pilihan..
Sebabnya kat situ juga ada surau dan juga Peladang Inn..macam homestay la..jadi senang la bagi sedara mara yang ada anak2 kecik ni..
Majlis tahlil pun kitorang buat kat surau situ je..senang sebab family Wanie pun datang satu rombongan dengan bas..so mmg parking pun senang.. :)


Sempat lagi bergambar sambil tunggu tetamu datang..hihihii..

Muka boring Irsyad and Zia..hahahaa..

Pengantin dengan anak2 buah.. :)

Wanie and her family..


First time bermonopod..haha.. ^__^

Pengantin comel.. :)

Smile... :)

Family potrait..

Us..at red carpet..haha..ni kenduri masa kat Nilai.. :)

My sweet little family potrait..hehee.. :)

Akhirnya selesai dah sorang adik aku..tinggal yang bongsu jela..
tapi lambat lagi kotttt..
Masih lagi belajar kat u..hehee..

Bila lama2 tak kenduri ni, best pulak rasa walaupun badan tu rasa letih sangat..
Tapi happy sebab dapat kumpul semua adik beradik.. :)

Okla ye..aku stop jela kat sini dulu..
Till then..babai!!! :D

No comments:

Post a Comment