Friday, April 5, 2013

Hectic Sunday : Part 2 : Aquaria KLCC

Wahh..kita sambung lagi..

Okeh..pas kitorang beriadah pagi tu..bole refer post ni ye..
Aku saje la ajak en.rahie gi jenjalan ke KLCC pulak..
Lama gila aku tak ke sini rasanya..
Lagipun aritu aku ada beli voucher Aquaria kat groupon..
Memang voucher ni valid sampai next year..
tapi since aku beli voucher untuk 2 adult je..and Irfan pulak 19 Mei nanti akan masuk 3 tahun..
so kena la guna voucher ni sebelum dia 3 tahun..
sebab kalau kids aged 3 years and above..dah kena bayar ikut harga budak2..
Hihihiii...jimat tul mak dia!!kihkihhh...

Maka..bergerak la kitorang satu family ke KLCC dalam kul 12pm tu...
U olss jangan tak tau..kalu kita beli tiket Aquaria ni thru online..tak kisah la groupon ke, LivingSosial ke..or dari mana2 online deals la..kita bole skip Q u..haa.. terus je ke online redemption counter..
Jimat masa and tenaga!haha..i loike! ^_^

Haa..ni la priority lane yang i cakap tuu...

Aquaria ni bagi aku..okla..berbaloi dengan harga dia..
Banyak sangat khazanah alam dan makhluk ciptaan Tuhan kat situ..
Yang jarang-jarang kita tengok pun ada..
Bukan setakat hidupan laut je tau..
Hidupan darat pun ada gak..tapi more to reptilia type la..
Irfan and Irsyad soooo amazed with those creatures..
Mak depa pun sama naik gak sebenarnya..haha..
K la..korang layan gambar eh...






Daaa... (",)v

No comments:

Post a Comment