Tuesday, November 16, 2010

Happy Birthday to me..

Salam..

16 November 1982..tepat jam 3.15am..seorg puteri comel kepada Cikgu Halim dan Cikgu Normah selamat dilahirkan..Menurut cerita mama..disaat aku dilahirkan, letrik terputus..hujan lebat dan kilat sabung menyabung..masa tu aku dilahirkan di rumah tok kiah dan wan mood di permatang bogak kepala batas..huhuu..i wonder mcm mana la suasana pd masa tu kan?itu la abah selalu ckp..aku la madu..aku la racun..huhuu..yela..aku ni mmg anak yg degil yet baik n manja jugak..hehee..

so..today..16 November 2010..genap umur aku 28 tahun..hmm..cptnya masa berlalu..thanks mama n abah sbb berjaya didik aku sehingga aku jd siapa aku pd hari ini..nobodies perfect!so do i..tp alhamdulillah dengan nikmatNya, aku bahagia menjadi seorg anak, isteri dan ibu kepada org2 yg aku syg..alhamdulillah.. :)) (hmm..im so touched..!!)




nota kaki : doa aku..semoga hidup aku lebih diberkati olehNYA..amin..

2 comments: