Monday, November 8, 2010

Birthday Gift from Clinique

Salam semua..

On 1st Nov aritu aku dpt sms dari Clinique berbunyi begini..

"Clinique wishes u Happy Birthday in your birthday month!Pls flash this SMS at Clinique Metrojaya Mid Valley b4 30/11/10, your birthday gift awaits you."

wah wah wahh..terus teruja aku baca sms tu..u know why?hmm..sbb sepanjang dh 5 tahun lebih aku pakai Clinique nih, x penah lg la depa ni nk bg hadiah pon masa besday aku..tup tup ada surprise lak kali ni..hehee..dh org nk bg..kita ambik je la kan? :)

So..sabtu aritu after balik dr Bukit Tinggi, aku ajak la en.asben singgah midvalley..n u'ols wanna know what's Clinique gave me?huhuuu..taddaaa...!!!!!


Lip Gloss dari Clinique

Tp sebenar2nya..aku bukanlah seorg penggemar apatah lg pengguna lip gloss sbb bg aku yg x bape teror sgt bab2 make up ni..lip gloss digunakan utk menampakkan lips kita penuh a.k.a besar..huhuhuu..tul ke?aku pon x tau..but since dah dpt free..insyaallah aku akan try la pasni..kot2 nmpk bibir tu munggil sket ker or at least dpt lawan si angelina jolie ke..hihiii.. ;p






ya : erm..ada sorg salesgirl Clinique Metrojaya kegemaran aku yg slalu aku bodek utk dpt free gift..nama dia PC..sgt baik n peramah...pot pet pot pet je mulut dia..huhuu..layan jela janji aku dpt hadiah free..hehehee..

No comments:

Post a Comment