Tuesday, September 30, 2014

hacchummm!!!

Assalamualaikum...
Hahahaa..x senonoh tul tajuk entry..
Nampak sangat dah lama menyepi blog ni..hahahaa..

Dah nak abih bulan September dah pun..
Ada je cerita kepam dalam draf tu..tapi x terpublish lagi sebab kekangan masa kat ofis..
Kalo kat umah tu, lagi la xde masa nak menaip..hehe..

Takpe la..kalo lepas2 ni keluar cerita2 yang sudah lepas..maafkanlah yerr..
Yang penting apa yang aku tulis tu untuk reference aku di masa depan..
Hihihii.. k la..jangan mareee..


1 comment: