Tuesday, December 3, 2013

Innalillah..kehilangan yang dirindui..

Salam readers...

Pagi jumaat lepas masa on da way ke ofis..adik aku payie call..

"Kakya..balik kg x? Wan dah meninggal.."

Haa..terkejut aku..
Memang dah seminggu wan aku masuk hospital..tapi x sangka kemasukan ke hospital kali ni adalah yg terakhir kalinya..

"Innalillah.." perlahan terluncur keluar dari mulut aku..

Terus aku call en.rahie maklumkan  berkenaan berita tersebut..
Sebenarnya masing2 dah sampai ofis pagi tu..aku terus inform bos n terus balik ke rumah..
Wan aku ni memang ada sakit tua..komplikasi jantung, kidney..
Dan hari2 terakhir tu..mmg dengar suara arwah dah lain..
Jauh di sudut hati aku memang dah terdetik..

"Tak lama dah wan ni.."

Seminggu tu pun memang en.rahie dah cakap..

"Telinga abg asyik berdesing ja 2-3 hari ni..ada org nk meninggal kottt.."

Tak sangka pulak..orang itu adalah arwah wan aku..
Tapi alhamdulillah..arwah pergi pada hari Jumaat yang mulia..
Semoga arwah tenang di sana dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman..ameen...

Semoga arwah wan tenang di sana..





..Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment